Forum Aishwarya Rai Strona G│ˇwna Aishwarya Rai
forum o Aish i bollywood :)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

po czym mialam trzy zastrzyki pregnylu na pekniecie jajeeczk

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Aishwarya Rai Strona G│ˇwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 718
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 14:25, 10 Kwi 2014    Temat postu: po czym mialam trzy zastrzyki pregnylu na pekniecie jajeeczk

Przez lata by┼éam na Proverze branej w ┼Ťrodku cyklu, ┼╝eby u┼éatwi─ç owulacj─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
u mnie ok zjadłam jeszcze kanapeczke z serem i na razie nic wiecej halllo ...
Teraz tylko parę zaliczeń, sesja a potem skupisz się na zabiegach laserowych i ew.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Martyszia.. [link widoczny dla zalogowanych] I czuj─Ö zwi─Ökszon─ů termogenez─Ö - wi─Öcej mam si┼éy
A dokładnie jakie diety?? Ale wczoraj było ciężko. Słyszałam ze sciaganie koloru polega na usuwaniu pigmentów z włosów. zawsze chcialam miec ladny brzuszek - i zawsze rowniez brakowalo mi silnej woli!!! Ja w swoim życiu przetestowałem chyba wszystkie dostępne metody, zanim się udało. [link widoczny dla zalogowanych]
Patulek spr├│buj jeszcze tych otr─Öb├│w z jogurtem naturalnym nies┼éodzonym, mo┼╝liwe, ┼╝e pomo┼╝e jeszcze bardziej. na koniec jak juz wszycy wrocimy do domu szykujemy nie lada gratke dla naszych mezczyn ( moja siostra i jej narzeczony juz od dawna mieszkaja razem) wymislialam uklad taneczny, przebrane w seksowne stroje mamy zamiar dla nich zatanczyc ..... do 3MO No to swietnie! uuuu no to to juz wieszm niej wiecej wszystko.. Tym bardziej iz jest to skuteczne i zdrowsze niz laser, dostepne w domu kiedy mam ochote, zreszt─ů, teraz u┼╝ywa mama i siostra i nawzajem podziwiamy efekty - polecam, Kasia [link widoczny dla zalogowanych] 000091W1L/sr=1-2/qid=1159399744/ref=sr_1_2/302-0173830-41880 41?ie=UTF8&s=music
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pisalam o ksiazce dr.Ewy Dabrowskiej pt Cialo i ducha ratowac zywieniem-to taka cieniutka ksiazeczka o malym formacie,a druga jeszcze mniejsza i ciensza jest ptPrzywracac zdrowie zywieniem-w tej sa prawie same przepisy.W poprzedniej sa opisy przypadkow chorob-jak wplynela na nie kuracja owocowo-warzywna (6 tygodniowa) i jest dzial z przepisami na surowki ,salatki itp.
Ale zakazane owoce podobno najlepiej smakuj─ů
no i Brodk─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Leczona tona antymykotykow bez rezultatow.
[link widoczny dla zalogowanych]
1. zapraszam na piwo
ale kontakt nie jest takio jak dawniej.....
- Jacka Poniedziałka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam zamiar kupi─ç kilka pi┼╝am z bonprixu z obecnego katalogu, jednak nie wiem, czy warto.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

cze┼Ť─ç mambu┼Ť ,cieszy mnie ,ze popierasz nas ,witaj w NFZ I ,tylko badania na prywate bo nie lubimy czeka─ç ,m─ůdre dziewczynki ,mi┼éego wieczorku [link widoczny dla zalogowanych] A dzi┼Ť mia┼éam urodzinow─ů sesj─Ö zdj─Öciow─ů i cud si─Ö sta┼é ┼╝e od w┼éa┼Ťcicielki salonu Med beauty dosta┼éam namiary na fryzjera kt├│ry kiedy┼Ť by┼é na Bohater├│w Monte Cassino i kt├│ry mnie obci─ů┼é i nie musia┼éam uk┼éada─ç w┼éos├│w wiec dzi┼Ť posz┼éam przed sesj─ů do Sebastiana na Tysiaclecia 80 i po raz drugi mnie nie zawi├│d┼é.
Szczerze przestrzegam wszystkich do zostania ajentem sklepu ┼╗abka, moze kiedys sie cos zmieni ale zeby to nastapilo musi sie zmienic aktualny wlasciciel, mam na mysli fundusz Penta bo to on doprowadzil do dramatycznej sytuacji finansowej ajent├│w. aha jego prawdziwe nazwisko to Poniedzia┼éek to bylo najpiekniejsze zdjecie jakie widzialam, nie tylko na wzglad ze bylo na nim moje dziecko Takze bede musiala wybierac, a szkoda, bo liczylam, ze w tym roku moglabym sie troszke wiecej pouczyc. Ja zastanawiam si─Ö nad Akademi─ů Fortunata z Koszalina. [link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz nawww.feelbeauty.eu/forum ponad 800temat├│w ,ponad 6000post├│w,fotki pozabiegowe Ja swoja \kariere\ we Wloszech zaczynalam od bycia au pair cyli opiekunki do dzieci. oki Jelito grube jest dla nas jak doniczka dla roslin, a strawiony pokarm gra role dobrze nawiezionej gleby. [link widoczny dla zalogowanych] start=300 ile razy trzeba skoczyc do kibelka zeby nie zaliczyc wpadki podczas parcia ? 14 dnia cyklu zacz─ů┼é bole─ç mnie brzuch oraz plecy, jakby mnie przewia┼éo.
[link widoczny dla zalogowanych]
By┼éam w salonie Venus o kt├│rym jest mowa, nie wiem jakie modelki ta pani czesa┼éa ale tredycyjnej koloryzacji nie potrafi zrobi─ç, w┼éosy si─Ö nie uk┼éadaj─ů i kosmetyki na kt├│rych pracuje s─ů kiepskie, ceny tez w sumie nie s─ů a┼╝ tak niskie, nawet nieadekwatne do ┼Ťredniej jako┼Ťci.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i wykonuj regularnie ii nie jedz za duzo słodyczy ..
[link widoczny dla zalogowanych]
Podaj kwot─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam ja mieszkam w Rzymie i tu pracuje od 8 lat, zycie??
[link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli stosujemy prezerwatywy, to jest to zrobione z jakiego┼Ť okre┼Ťlonego materia┼éu.
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja mam wlosy dlugie do wiecej niz polowy plecow ok trzy czwarte koncowki podcinalam dawno o dziwo wlosy caly czas pieknie sie kreca.odpowiadajac na twoja wypowiedz po prosto nie prostuj wlosow a zamiast w prostownice zainwestuj w suszarke z dyfuzorem(swietna)uzywaj duzo odzywek do splukiwania proponuje z glisskur do wl.zniszczonych czy cos w tym stylu,po umyciu bez splukiwania pantene loki i fale i wgniataj troche serum raz w tyg.zeby wlosy ladnie sie krecily uzyj pianki do lokow z welli shockvaves bo chroni przed wys.temp. [link widoczny dla zalogowanych] CZY JEST TU KTOŚ Z WAŁBRZYCHA???
witajcie dziewczyny,chyba mnie jeszcze pami─Ötacie...witam was po d┼éu┼╝szej nieobecno┼Ť─çi....podczytuje was....cho─ç problem mnie juz nie dotyczy...co tam u was.jak wasze staranka z bromkiem...strasznie to forum co┼Ť zamar┼éo.....zyjecie?napiszcie co tam u was.....ja na chwile obecn─ů ko┼äcz─Ö 9 tc,jest ok...zero przykrych objaw├│w...ale i tak odpoczywam na l4....co tu taka cisza.....gdzie stare bywalczynie.....??????????? Robie taniec brzucha hihihi Zg┼éoszenia pod numerem telefonu 032 2000 215 lub numerem 071 342 73 62. a zamiast kremu do r─ůk u┼╝ywam oliwki w ┼╝elu, bo si─Ö nie zmywa tak ┼éatwo czyst─ů wod─ů. Lekarka m├│wi┼éa, ze jeszcze pare lat temu wstrzykiwa┼éa takie preparaty, teraz te┼╝ moze to zrobic, ale najpierw dobrze wyt┼éumaczy o co chodzi kobitce, a decyzja nale┼╝y do kobitki. [link widoczny dla zalogowanych]
Camouflage Ciekawe od czego to. wielkie dzi─Öki czy za 10tys. Cere mozna naprawic, rysow twarzy nie, chyba ze dzieki chirurgowi plastykowi. Zi├│┼éka na odchudzanie te┼╝ stosowa┼éem a poniewa┼╝ nie zale┼╝a┼éo mi na w┼éa┼Ťciwo┼Ťciach przeczyszczaj─ůcych lecz odchudzaj─ůcych dlatego wybra┼éem te od Bonifratr├│w .Zreszt─ů przeczyszczanie na d┼éu┼╝sz─ů met─Ö jest szkodliwe . przecie┼╝ ka┼╝da kobieta si─Ö maluje itp...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zwracam się do bezrobotnych o założenie takiej firmy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zamiast Kubusia mamy Victorie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale osoba ktora nie byla zdolna zawrzec malzenstwa czyli potocznie mowiac z czyjej winy malzenstwo uznaja za niewazne, ma potem zakaz w kosciele przed wzieciem ponownego slubu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dostałam znieczulenie wszyscy pisza ze strasznie boli a to nie prawda czujesz uklucie tak jak bys sobie wbiła dzazge czy cos podobnego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Cykoria [link widoczny dla zalogowanych] Dodatkowo kofeina w niewielkim stopniu wspomaga spalanie tłuszczów.
Mam ju┼╝ do┼Ť─ç chodzenia w adidasach i sportowych sandalach. masakra! ja z w┼éasnego do┼Ťwiadczenia mog─Ö poleci─ç doktora Jakuba Kratochwila. Wi─Özad┼éo poprzeczne nadgarstka jest to grube pasmo w┼é├│kniste przyczepiaj─ůce sie po stronie od┼éokciowej do ko┼Ťci grochowatej i haczyka ko┼Ťci haczykowatej, po stronie odpromieniowej przyczepia si─Ö ono do guzka ko┼Ťci ┼é├│deczkowatej oraz guzka ko┼Ťci czworobocznej wi─Ökszej. bylam mega zadowolna, chcialam sie umowic po raz kolejny, a tu niespodzianka... [link widoczny dla zalogowanych]
Z kolei cz─Öste u┼╝ywanie prysznica powoduje, ┼╝e organizm kobiety szybko przyzwyczaja si─Ö do bod┼║c├│w i oczekuje coraz silniejszych. mia┼éa kt├│ra┼Ť z Was tak─ů sytuacj─Ö? No ale Oni tylko m├│wi─ů \wi─Öcej wywieziesz wi─Öcej zarobisz\.Pozdrawiam wszystkich roboli To poprzednie to Michael Scharon a teraz ze stronki [link widoczny dla zalogowanych] Yaiya najgorsze jest to ┼╝e jak gdzie┼Ť przeczytalam \bulimia jest jak stara przyjaci├│┼éka kt├│ra nigdy nie zawodzi\ Dziewczyny my┼Ťle ze to forum to naprawd─Ö ┼Ťwietna sprawa Fajnie czasami poprostu sobie pogada─ç My┼Ťl─Ö ze to jest naprawd─Ö potrzebne G┼é─Öboko wierz─Ö w to ┼╝e uwolnicie si─Ö z side┼é \przyjacio┼éki \ Pani urzedniczka byla bardzo zdziwiona jak jej powiedzialam, ze jest inaczej Zgodnie z dobr─ů opinia na forum posz┼éam dzi┼Ť w djstyle na pasemka .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Aishwarya Rai Strona G│ˇwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin